בדיקת זכאות להחזר מס

בדיקת זכאות להחזר מס

שכיר משלם מס הכנסה בכל חודש, התשלום מבוצע על-ידי מקום העבודה שבו הוא עובד. כאשר בודקים אם למישהו מגיע החזר מס בוחנים את כל השנה ומבררים האם במהלך כל השנה בהיבט שנתי ולא חודשי שילם השכיר מס הכנסה עודף. אם כן, מגיע לו החזר!. האם גם לכם מגיע החזר מס? ניתן למצוא דוגמאות רבות של אנשים שקיבלו החזרים של סכומים לא קטנים ממס הכנסה וזאת בזכות כך שהם ביצעו בדיקת זכאות להחזר מס. רואה חשבון מתמחים בנושא והם יוכלו לייעץ האם גם לכם מגיע החזר מס. בדיקת הזכאות תדרוש ממכם להביא לרואה החשבון תעודת זהות וטופסי 106 של השנה הרלוונטית וכן טפסים נוספים שתתבקשו  להמציא בשביל לקדם את זכאותכם להחזר. אתם מוזמנים לפנות למומחה שלנו והוא ישמח לרשותכם.

פשוט וקל, הגשת זכאות להחזר על-ידי מומחה

רואה החשבון ימלא את הטפסים הנדרשים לצורך בדיקת זכאות להחזר מס ויגיש אותם למס הכנסה. כשפונים למס הכנסה חשוב להגיש בקשה מסודרת עם כל הטפסים שצריך לשם הבדיקה. הפניה לאיש מקצוע כדאית וזאת מתוך הבנה שכל איש מקצוע מתמחה בתחומו ובעל ניסיון רב, הראיה שלו היא מרחבית והתשובות שתקבלו ממנו תיהנה מקצועיות ומדויקות. היכולת של איש מקצוע טוב טמונה בכך שהוא מתרגם את המונחים המקצועיים למילים פשוטות ומובנות ולא תצטרכו להתמודד בעצמכם עם מונחים לא ברורים. הרואה חשבון יוכל להנחות אתכם ולעמד מראש האם כדאי לפנות למס הכנסה לצורך ההחזר. החזר המס מעובר ישירות לחשבון הבנק של הלקוח. אם דרשתם החזר מס על שנים אחורה ההחזר יהיה צמוד למדד ואף תזכו לריבית שנתית.

האם גם לי כדאי לערוך בדיקת זכאות להחזר מס?

הסיבות לזכאות להחזר מס ממס הכנסה הן רבות ומגוונות, אך נסקור כאן כמה מהן: לא עבדתם חלק מהשנה בגלל סיבות שונות כגון: אבטלה, החלפת מקום עבודה, מחלה ועוד. עבדתם בכמה מקומות באותו החודש ולא דאגתם לתיאום מס. אתם גרושים ומשלמים דמי מזונות. יש לכם ילד הלומד במוסד המוכר כמוסד לחינוך מיוחד. אתם מורים או  אנשי מקצוע בהם נהוג לצאת לשנת שבתון.

Picture of עמית מהלל, רו״ח ושמאי מקרקעין

עמית מהלל, רו״ח ושמאי מקרקעין

עמית מהלל, רואה חשבון ושמאי מקרקעין מתמחה בשירותי ראיית חשבון ושמאות מקרקעין הכוללים: דוחות כספיים, מיסוי, ייעוץ עסקי, ביקורת פנימית, ליווי פיננסי והנהלת חשבונות, קביעת אומדן שווי שוק, חישוב דמי שכירות ראויים, חוות דעת לבתי משפט ולכונסים, היטלי השבחה, שומות מס שבח, בדיקת כדאיות, שמאות לנחלה עוד.

השאירו פרטים לקבלת ייעוץ חינם