השקעות נדלן למתחילים

השקעות נדלן למתחילים

נדלן להשקעה יכולה להיות דרך מצוינת למתחילים להגדיל את עושרם ולגוון את תיק ההשקעות שלהם. אחת האפשרויות הפופולריות לביצוע השקעות נדלן למתחילים היא רכישת דירה למטרות השקעה.

אם יש לכם קצת כסף בצד והמחשבות כבר הולכות על איך להשתמש בכסף כדי לייצר עוד כסף הרי שתוכלו לבחור במגוון פלטפורמות להשקיע בהם את הכסף שלכם. אחת האפשרויות הטובות ביותר היא כמובן השקעה בנכס נדל"ן. השקעות נדלן למתחילים היא תורה שלמה וסביר להניח שתצטרכו איזה קורס קטן על מנת להרחיב את הידע שלכם בנושא. ובכל זאת, אם תרצו להרחיב את הידע בנושא לפני רכישת הנדל"ן הראשונה שלכם ובכדי להרחיב את הידע הראשוני שלכם בתחום ולקבל כיוון להשקעה המועדפת עליכם – תוכלו להשקיע את הדקות הקרובות איתנו.

פרמטרים חשובים לבחינה לפני השקעה בנדל"ן:

  • מחקר – בתחום השקעות נדלן למתחילים, לפני רכישת דירה, ערכו מחקר מעמיק על שוק הנדל"ן במיקום המבוקש. הבינו את הביקוש המקומי לשכירות, שיעורי הפנויות ומגמות המחירים. מידע זה יעזור לך לקבל החלטה מושכלת ולזהות הזדמנויות פוטנציאליות בעלות פוטנציאל תשואה גבוה.
  • תקציב – קבעו את התקציב והיעדים הפיננסיים שלכם להשקעה. קחו בחשבון לא רק את מחיר הרכישה אלא גם עלויות נוספות כגון עלויות עו"ד, מיסים ושיפוצים אפשריים. ודאו שהתקציב שלכם תואם את אסטרטגיית ההשקעה וההחזר הצפוי על ההשקעה שלכם.
  • מיקום – בחרו מיקום בעל ביקוש גבוה ופוטנציאל לצמיחה. חפשו אזורים עם שירותים, עורקי תחבורה טובים וקרבה למרכזי תעסוקה או מוסדות חינוך. מיקום מבוקש ימשוך שוכרים ויספק פוטנציאל הכנסה טוב יותר מדמי השכירות.
  • מימון – בחנו אפשרויות מימון שונות העומדות לרשותכם, כמו משכנתאות או הלוואות. בחנו את שיעורי הריבית, התנאים והדרישות השונות הקשורות לכל מסלול. העריכו את יכולתכם הפיננסית ובחרו באפשרות מימון המתאימה לצרכים ולתקציב שלכם.
  • מצב הנכס – העריכו את מצב הדירה שאתם מתכוונים לקנות. קחו בחשבון גורמים כמו מצב התשתיות והקירות, דרישות תחזוקה ועלויות שיפוץ פוטנציאליות. דירה במצב טוב תעלה לכם פחות ותאפשר לכם להרוויח תוך זמן קצר יותר מהנכס שלכם.
  • פוטנציאל הכנסה משכירות – נתחו את פוטנציאל ההכנסה משכירות של הדירה. חקרו נכסים דומים באזור כדי לקבוע את תעריפי השכירות בשוק. השוו את ההכנסה הפוטנציאלית עם ההוצאות שלך, כולל תשלומי משכנתא, דמי ניהול (אם יש) ועלויות תחזוקה. ודאו שההכנסה מהשכירות גבוה יותר מההוצאות.

השאירו פרטים לקבלת ייעוץ חינם

השקעות נדלן למתחילים – השקיעו בדירה ולא בהרפתקאות:

זכרו, רכישת דירה להשקעה היא החלטה פיננסית משמעותית. זה חיוני לעשות את בדיקת הנאותות שלך, לבקש ייעוץ מאנשי מקצוע, ולהיות בעל הבנה ברורה של המטרות שלך וסובלנות סיכונים. עם מחקר ותכנון מדוקדקים, רכישת דירה יכולה להיות מיזם מתגמל בתחום השקעות נדלן למתחילים.

טעויות של מתחילים בהשקעות נדל"ן:

  • ניתוק רגשי – משקיעים רבים בנדל"ן, במיוחד כאלה בתחילת דרכם, לא מצליחים לנתק את הרגש מהביזנס. בסופו של דבר השקעות נדלן בכלל ובמיוחד השקעות נדלן למתחילים, צריכה להתחיל ולהסתכם בתוצר העסקי הכדאי בהתאם לממצאי המחקר שעשיתם אודות הנכס וכדאיות ההשקעה. במילים אחרות – השקעה בנדל"ן היא עסק וצריך להתייחס אליו כך. אל תיקנו/תמכרו נכסים שמעורבים בהם עניין רגשי או תתנו לעניין הרגשי לעוות את ערכו של הנכס או פוטנציאל הרווח שלו.
  • קחו בחשבון שיש גם סיכון – כמו בהקמת עסק שבעל העסק בהתחלה באורות ואז לא מבין מדוע תוך שנתיים הוא צריך לסגור את העסק, כך גם בתחום הנדל"ן. קחו תחילה קורס ענייני או היצמדו לחברת נדל"ן מנוסה שתלווה אתכם ותעזור לכם לבצע רכישות נכונות. השקעות נדלן למתחילים הן אפילו בעלות סיכון גבוה יותר מאשר למשקיעים מנוסים ולכן אתם רוצים להיעזר בכל פיסת מידע וניסיון שתוכלו.
  • הימנעו מהבטחות מיוחדות של חברות השקעות בנדל"ן – בחנו היטב את החברה מולה אתם פועלים ואל תלכו שולל למילים יפות והבטחות יפות. השקעה בנדל"ן היא השקעה נהדרת, אם עושים אותה נכון. ובכל מקרה צריך לקחת בחשבון שיש גם סיכון.

מימון השקעות נדלן למתחילים:

כמשקיעים מתחילים ייתכן ותצטרכו עזרה במימון השקעות הנדל"ן שלכם. גם כאן חשוב להעמיק את הידע והניסיון שלכם שכן כל אחוז נוסף בריבית של ההלוואה/המשכנתא שתיקחו לטובת השלמת ההון שלכם לרכישת הנכס עשויה להשפיע על רווחיות ההשקעה שלכם.

השאירו פרטים לקבלת ייעוץ חינם

השקעות נדלן למתחילים - שאלות ותשובות

השקעות נדלן למתחילים מתאים לכל אדם שיש לו כסף להשקיע כדאי יהיה להשקיע בנדל"ן. מלבד העובדה שהנכסים על שמכם יוכלו לשמש כערבונות למימון נכסים נוספים והרחבת תיק ההשקעות שלכם, הרי שלאורך הזמן הנכסים מעלים את ערכם ולצד התשואה השנתית ניתן גם יהיה למכור את הנכס ברווח בעתיד.

משקיעים בתחילת דרכם עשויים להיות חשופים לטעויות רבות. בדרך כלל הם גם משקיעים את כל הכסף שצברו בעמל רב ובנכס אחד שאם ההשקעה לא מתבצעת בצורה נכונה הכול יורד לטמיון. אותם אנשים עשויים להיכוות ולהחליט להפסיק להשקיע בנדל"ן ובכך הם חוסמים לעצמם את אחת הדרכים הטובות ביותר ליצירת הכנסה פסיבית ויצירת הון אישי גדול יותר.

אנו תמיד נמליץ ללמוד איך להשקיע בנדל"ן בצורה חכמה ונכונה לפני כל השקעה שתבצעו.

השקעות בנדל"ן אפשריות החל מסכומים קטנים כמו 100-150 אלף שקלים (תלוי בסוג ההשקעה). ניתן גם להשתלב בקבוצות רכישה כמובן או להשקיע בקרנות נדל"ן. אם אתם רוצים לקנות נכס בעצמכם ובבעלותכם המלאה כמו דירה או משרד להשקעה הסכום יתחילו מכמה מאות אלפי שקלים. לכן, אנשים בעלי הון אישי של 100-150 אלף שקלים לעתים לוקחים משכנתא לרכישת נכס ומשלמים אותה עם דמי השכירות.

אנו לא ממליצים זאת אלא אם כן עברתם קורס מקצועי בהשקעות נדל"ן ואתם מתלווים לחברת נדל"ן מקצועית, מנוסה ומוכרת בתחום.

משקיעים מתחילים או מנוסים, אם יש לכם כסף, תוכלו להשקיע בכל סוג נכס שתרצו. כמובן שאנו ממליצים להתחיל ממגרש משחקים מעט מוכר יותר כמו דירות למגורים ולהימנע בהתחלה לפחות מהשקעה בשטחי מסחר, קרקעות וכו'.

לפני השקעה בכל נכס נדל"ן חשוב לבצע מחקר על הנכס עצמו, הסביבה, התקציב שאתם רוצים להשקיע, המיקום של הנכס, על הקהילה באזור ועוד. אם אתם זקוקים למימון בדקו את התנאים השונים שאתם יכולים להשיג כדי לבחון שההשקעה אכן משתלמת.

Picture of יובל גזית - יועץ השקעות נדל"ן

יובל גזית - יועץ השקעות נדל"ן

יובל גזית, יזם נדל"ן, מרצה מבוקש, ומלווה משקיעים בארץ ובחו"ל. במשך 10 שנים, יובל מאתר הזדמנויות נדל"ן ללקוחות שהמטרה היא ליצור עצמאות כלכלית בלתי תלויה במשכורת.

השאירו פרטים לקבלת ייעוץ חינם