קופת גמל להשקעה

קופת גמל להשקעה

האם אתם רוצים לחסוך לטווח הרחוק, אבל מעוניינים לשמור על החופש לגשת לכסף שלכם בכל עת שתבחרו? אתם יכולים להשתמש בשירותי קופת גמל להשקעה כדי לבנות עושר באמצעות מגוון רחב של הזדמנויות השקעה ופרופילי סיכון. כתוצאה משינויי חקיקה שהגבילו את קופות גמל להשקעה המסורתיות וחייבו קבלת חיסכון כקצבה תוך הסרת האפשרות למשוך את החיסכון בסכום אחד לאחר 15 שנה, צמח אפיק חיסכון חדש בשנת 2016. אפיק חדש להשקעות לטווח בינוני עד ארוך ולמשיכת כספים בכל עת נוצר כאשר הבינו שהציבור רואה בנזילות החיסכון תנאי חשוב והכרחי.

מה המאפיינים של קופת גמל להשקעה?

בדומה לקופות גמל לפנסיה, קופת גמל להשקעה משקיעה את כספי הלקוח בשוק ההון לפי אסטרטגיית ההשקעה שנקבעה מראש על ידי הלקוח. למרות זאת, ישנן כמה הבחנות מרכזיות שמגדירות קופת גמל להשקעה: מאחר שמטרתה העיקרית אינה הבטחת פרישה, בניגוד לקרן פנסיה, המשמעות היא שלא המעסיק ולא העובד מקבלים הקלות מס בגין הפקדה או משיכה מהקרן.

למי מתאימה קופת גמל להשקעה?

אפשר להקים קופת גמל נפרדת להשקעה לכל ילד, מה שהופך את קופת גמל להשקעה לאידיאלית עבור משפחות עם ילדים. מי שמעריך נזילות ושאין לו גישה למשאבים נכבדים עשוי לשקול לפתוח קופת גמל להשקעה. אתם יכולים לבצע הפקדות שנתיות אל הקרן כמה שתבחרו, עד למקסימום המותר. לקוח שרוצה להפקיד מדי פעם כמה מאות שקלים, עשוי להרוויח גם מפתיחת קופת גמל להשקעה.

האפשרות להעביר את הכספים ללא צורך בתשלום מס עליהם עד לרגע המשיכה הופכת אותה גם לאטרקטיבית בתכנון מס אסטרטגי. בעת פרישה, יש אנשים שרוצים להעביר את כספי קופת הגמל להשקעה לקופת גמל שמשלמת קצבה על מנת לקבל קצבה פטורה ממס על נכסיהם. יש אנשים שיעדיפו שכספי קופת הגמל שלהם יהיו זמינים להשקעה בכל פעם שהם צריכים אותם, ללא קנסות או תקופות משיכה קבועות.

אתם יכולים להשתמש בכספים בקופת הגמל להשקעה שלכם לכל דבר שתבחרו, בין אם זה מקדמה על בית, שיפוץ, הוצאות חינוך לילדים, או תשלום וסגירת חוב קיים.

השאירו פרטים לקבלת ייעוץ חינם