הוצאת ויזה ESTA לארצות הברית

הוצאת ויזה ESTA לארצות הברית

הממשל האמריקאי יצא בהכרזה ממש לאחרונה שלישראלים תהיה יכולת להיכנס לארצות הברית בהליך פשוט ומקוצר אשר יתבצע בצורה מקוונת – הוצאת ויזה ESTA לארצות הברית. פעולה זו תוכל להתבצע החל מחודש נובמבר של שנת 2023. אין ספק כי מדובר על בשורה חשובה ביותר שללא ספק תקל את הכניסה של כל אדם שיש לו דרכון ישראלי לארצות הברית ותגדיל באופן ניכר את התיירות ליעדים שונים בארצות הברית. בכדי שהפטור מוויזה אכן יאושר, יש צורך שכל בעל דרכון ישראלי ימלא טופס בקשת כניסה לארצות הברית. טופס זה נקרא: ESTA.

מה צריך לדעת על פטור מויזה לארה"ב?

מטרתו של פטור מויזה לארה"ב הוא לפתור דילמה חשובה אשר עימה מתמודדת על מדינה ריבונית. מצד אחד, כל מדינה ריבונית מעוניינת להגן על האזרחים שלה בצורה הטובה ביותר מפני הגירה בלתי חוקית, מפני טרור, מפני פשע ועוד. יחד עם זאת, היא מנסה להקל את מעבר הגבולות עבור תיירים וסחורות שמטרתן היא להביא את רווחה כלכלית לתושבי המדינה.

ככל שהטכנולוגיה הולכת ומתקדמת, ניתן למצוא מגוון רחב של שיפורים בתחום המציעים סריקה של פנים, הצלבה של מידע, ניטור של כל אדם שנכנס דרך המעברים של הגבול ועוד. בשל כל החידושים המדוברים, הרבה יותר קל להכניס כמות גדולה יותר של תיירים.

ניתן לומר כי מטרתה של הוצאת ויזה ESTA לארצות הברית מתבססת על הרצון של מגוון מדינות בארצות הברית לשפר וכן לייעל את התיירות במקום ובד בבד, ליצור תחושת ביטחון.

הוצאת ויזה ESTA לארצות הברית - במה מדובר?

כיום ניתן למצוא קבוצה גדולה של מדינות אשר האזרחים שלהן מורשים להיכנס לארצות הברית באמצעות מילוי טופס שנקרא: ESTA. מדובר על הליך פשוט ביותר. הטופס למעשה בא לבדוק האם לאדם שמעוניין להיכנס לארה"ב יש עבר פלילי כלשהו או שהוא גורש ממדינה כלשהי או ששהה בעברו שלא כחוק בארצות הברית. במידה והטופס המדובר מעיד כי האדם נקי מכלל הדברים הללו, הרי שהבקשה שלו להיכנס לארצות הברית לרוב תאושר באופן מידי. חשוב כמובן לבדוק מראש לאיזה מדינות בארה"ב ניתן להיכנס באמצעות ויזת ESTA.

כיצד ישראלים יכולים להוציא ויזת ESTA?

כל אדם שיש לו דרכון ישראלי ומעוניין להיכנס לארצות הברית החל מחודש נובמבר של שנת 2023, יידרש למלא טופס בשם: ESTA. מדובר על טופס אשר ממלאים אונליין ויש צורך להמתין לאחר שממלאים אותו על מנת שיאושר. אין ספק כי מדובר על הליך קל, נוח ומהיר להוצאת ויזה ESTA לארצות הברית, יחסית לתהליך התובעני, המורכב והשגרתי שנו מכירים המהות של התהליך הוא פשוט לבדוק בצורה פשוטה כאמור, האם גורשתם מדינה כלשהי או אם יש לכם עבר פלילי וזאת באמצעות הצלבה של מידע. במידה והמערכת מכירה בכך שאין סיבה כלשהי לשלול כניסה לארה"ב, היא תאשר זאת לרוב תוך 72 שעות ממועד הגשת הבקשה.

איזה מסמכים צריך בכדי לקבל ויזת ESTA?

בכדי להתחיל בתהליך הוצאת ויזה ESTA לארצות הברית המדוברת יש צורך בכמה מסמכים: דרכון אישי שבתוקף של 3 חודשים, כרטיס דיירקט או כרטיס אשראי לצורך תשלום אגרה וכן כתובת דואר אלקטרוני אשר בו תוכלו לקבל עדכונים רלוונטיים. במידה והכל תקין, תקבלו אישור לשהות בשטח של ארצות הברית לשמך 3 חודשים. במהלך אותם חודשים תוכלו לטייל בכל המדינות שנכללות תחת אישור הכניסה המדובר. ויזת ESTA מתאימה מאוד לכל אדם המעוניין לבקר משפחה בארצות הברית, להגיע לפגישת עסקים, לטייל ביעדים כאלה ואחרים ועוד.

מהם היתרונות של הוצאת ויזה ESTA לארצות הברית?

לויזת ESTA יש יתרונות רבים לעומת הוויזה הרגילה לארצות הברית. על אף שהוא מאפשר כניסה למשך 90 יום בלבד לעומת ויזה רגילה מאפשרת כניסה למשך שישה חודשים הרי שיש לו יתרונות רבים: ראשית כל, בניגוד לתהליך הוצאת ויזה רגילה שבו יש צורך לתאם תור 6 חודשים מראש לשגרירות, הרי שויזת ESTA איננה דורשת הגעה פיזית לשגרירות, אלא טופס אונליין קצר ומהיר שניתן למלא מכל מקום ובכל זמן. מעבר לעובדה שמדובר על תהליך קצר, הרי שהוא גם נוח ביותר. ניתן לומר כי כל אדם המעוניין להיכנס לארצות הברית לפרק זמן קצר לצרכי עבודה, ביקור משפחה או כל צורך אחר, יכול כיום לעשות זאת בקלות באמצעות הוצאת ויזה ESTA לארצות הברית.

השאירו פרטים לקבלת ייעוץ חינם

דילוג לתוכן