השקעות נדלן בחול

השקעות נדלן בחול

ישראלים רבים משקיעים בנדל"ן מעבר לים. מדובר באחד מאפיקי ההשקעה הרווחיים ביותר בנדל"ן, אולם רבים חוששים כיוון שמדובר בנכסים הנמצאים רחוק מהם מבחינה גיאוגרפית. אז איך בוחנים השקעות נדל"ן בחו"ל ומפיגים את החששות? מדוע ישראלים מעדיפים להשקיע דווקא בחו"ל? ואיך עושים זאת נכון?

מדוע ישראלים מעדיפים להשקיע בחו"ל?

ישראלים רבים מחפשים אחר נדל"ן בחו"ל קודם כל בשאר העובדה שיש מגוון רחב יותר של אפשרויות השקעה. עם כל הכבוד לארץ המדהימה שלה, שגם בה ניתן למצוא פנינים פה ושם, כמובן שמעבר לים מגלים עולם שלם של אפשרויות מעבר לכל דמיון. ישראלים רבים משקיעים בנדל"ן בקפריסין, יוון, רומניה, שוויץ, פורטוגל, פולין, גרמניה ועד להשקעות בארה"ב, אוסטרליה, קנדה ועוד. מלבד האפשרויות הרבות כמעט תמיד יהיה מדובר בהשקעות זולות משמעותית מדירה מקבילה בארץ ועם תשואה גבוהה פי 3-4 מזו שהמשקיעים ייהנו בה בארץ.

האם זה בטוח להשקיע בנדל"ן בחו"ל?

אם עושים זאת נכון אין סיבה לחשוש. אנו מודעים לכך שמרבית הישראלים המשקיעים בנדל"ן בישראל מפחדים לחפש אחר השקעות נדל"ן בחו"ל בשל המרחק הגיאוגרפי מהנכס והעובדה שהם אולי ישקיע בנכסים שלא יראו פיזית מעולם. עם זאת, בעולם הטכנולוגי המתקדם של היום ניתן לעשות ללקוחות סיור וירטואלי בנכס שלהם ועורכי דין מטעם חברת הניהול הישראלית יטפלו ברישום הנכס בטאבו עבור הלקוח. בנוסף, חברת הניהול הישראלית לרוב תציע שירותי ניהול שוטפים לנכס, החל ממציאת שוכרים, גביית שכירות, טיפול שוטף בנכס כמו שיפוצים וניקיון ועוד.

מאיזה סכום אפשר להתחיל להשקיע בחו"ל?

השקעות נדל"ן בחו"ל מתחילת היום מ50 אלף יורו בדרך כלל ויכולות להגיע למאות אלפי יורו עבור נכסים גדולים ויוקרתיים יותר. אנו מדברים על טווח ממוצע כמובן, כאשר מרבית המשקיעים הישראלית ישקיעו בין 50 ל-200 אלף יורו בנכס באירופה עם פוטנציאל תשואה של 8-12 אחוז בממוצע ללא קשר לעלייה בערך הנכס. את הנכסים הספציפיים והתנאים השונים תוכלו ללמוד מחברת הנדל"ן המשווקת את נכסיה בחו"ל או מנהלת את ההשקעות של נכסיה בחו"ל. כדאי יהיה לעבוד עם חברה מנוסה ומקצועית בתחום.

Picture of יובל גזית - יועץ השקעות נדל"ן

יובל גזית - יועץ השקעות נדל"ן

יובל גזית, יזם נדל"ן, מרצה מבוקש, ומלווה משקיעים בארץ ובחו"ל. במשך 10 שנים, יובל מאתר הזדמנויות נדל"ן ללקוחות שהמטרה היא ליצור עצמאות כלכלית בלתי תלויה במשכורת.

השאירו פרטים לקבלת ייעוץ חינם

דילוג לתוכן