עורך דין מיסוי מקרקעין

עורך דין מיסוי מקרקעין

חשיבותו של עורך דין מיסוי מקרקעין בדרך כלל נוגעת לרווח מעסקת מקרקעין כפוף לשני סוגי מיסים: המס הישיר המכונה שבח והמס העקיף המכונה מס רכישה. מיסים ממלאים תפקיד מרכזי בעסקאות נדל"ן, ומשפיעים על כל ההיבטים של קיימות העסקה. בעוד שקונים עתידיים רבים אינם מקדישים מחשבה רבה לסכומי מס, הם שוקלים את האפשרויות המשפטיות והרגולטוריות הרבות העומדות לרשותם. כאמור, רוב האזרחים חסרי היכרות עם החוק, שהוא בעיקרו מורכב. כתוצאה מכך, הם מפספסים הזדמנויות רבות לחסוך במס רווחי הון, ובמקרים מסוימים אף זכאים לפטורים מיוחדים הקיימים בחוק. הדבר מדגיש את החשיבות של עבודה מול עורך דין מיסוי מקרקעין מקצועי, אשר יעזור לכם לקבל את כל הזכויות שמגיעות לכם.

מה המטרה בעבודה עורך דין מיסוי מקרקעין?

בנוסף לכל השאר, הרבה אנשים חושבים שהם מקבלים הגנה על זכויותיהם כאשר עורך דין מקרקעין מעורב במכירה או ברכישה. עם זאת, חשוב לציין כי לא לכל עורכי דין מקרקעין יש מושג לגבי מיסי מקרקעין והם אינם מחויבים בכך. חשוב לבחור במשרד עורך דין מיסוי מקרקעין אשר מתמחה בייעוץ וליווי מקרקעין וכן עריכת חוזים והסכם מכר, ייצוג בפני ועדת ערר, שירותי ליטיגציה וטיפול בחלוקת מיסי רווח הון.

בין הגורמים הרבים המשפיעים על כדאיות עסקת מקרקעין ניתן למנות את מרכיבי המיסים של העסקה, כגון מס רכישה, מס שבח והיטל השבחה. לאחר בדיקה פשוטה, סביר להניח שאתם כבר יודעים שעורך דין מיסוי מקרקעין הוא חובה בין אם אתם קונים או מוכרים בית. אם אתם מתכוונים לסגור עסקת נדל"ן, כדאי לפנות לעורך דין מומחה שיוכל לייעץ לכם לגבי חובות המס שלכם ולעזור לכם ליישם אסטרטגיות כדי למזער תשלום מיסים.

אסטרטגיות העוזרות לחסוך כסף רב על תשלום מיסים

שוק הנדל"ן ידוע כקשה לניווט. ידוע שאפילו עסקאות פשוטות לכאורה עלולות להסתבך. אתם עשויים לחסוך מאות אלפי שקלים על תשלום מיסים על ידי עבודה מוקדמת עם עורך דין מיסוי מקרקעין. ישנם הרבה גורמים שנכנסים למיסוי מקרקעין (הכולל מגוון היטלים ומיסים כמו מס רכישה, מס שבח, היטלי פיתוח, ארנונה וכו') שאינם קיימים בעסקת שוק פשוטה. בעקבות בחינת מצבו הכלכלי, מיקומו של הנכס, מצב משפחתי של הקונה, עורך דין נדלן מקצועי יכול לסייע בהתאמת פטור או הקלה שהם עשויים להיות זכאים להם וכדומה. בעזרת שימוש באסטרטגיות ופרצות בחוק לתכנון מס, עורך דין למיסוי מקרקעין יכול להוריד את התשלום על המס של לקוחותיו. אסטרטגיה כזו מכונה תכנון מיסוי מקרקעין.

השאירו פרטים לקבלת ייעוץ חינם