עורך דין קניית דירה מקבלן

עורך דין קניית דירה מקבלן

מעוניינים לרכוש דירה "על הנייר"- ככה תעשו את זה נכון

עורך דין קניית דירה מקבלן נותן מענה וליווי בתהליך רכישת דירה חדשה מקבלן. מתלבטים לגבי דירה קיימת או דירה מקבלן? זוהי בחירה שעומדת בפני לקוחות פוטנציאליים המעוניינים לבצע סוף סוף את העסקה הרצינית והמשמעותית ביותר בחייהם- רכישת דירה. האפשרות האחת היא לרכוש דירה קיימת, ישנה יותר או אולי חדשה יחסית, אבל בכל מקרה זוהי דירה מוכנה, על פי רוב היתה בשימוש כזה או אחר, ובמילים אחרות- יד שניה או אפילו שלישית [בשוק הדירות ישנן גם יד רביעית ויותר מכך…], דירות כאלה לרוב נמכרות באמצעות מתווך נדל"ן או באופן פרטי בין בעל הדירה הנוכחי המעוניין למכור אותה, לקונה.

האפשרות השנייה היא רכישת דירה מקבלן, וזוהי בדרך כלל דירה שאינה בנויה עדיין ולא ניתן לראות אותה באופן פיזי, היא באמצע תהליכי בנייה ולפעמים עדיין בשלבי הפשרת קרקע או קדם בנייה. במקרים כאלו חייבים להיעזר בשירותיו של עורך דין קניית דירה מקבלן, ורצוי שיהיה מנוסה ככל שיותר בתחום זה.

דירה קיימת או דירה מקבלן

דירה קיימת שעומדת לרכישה היא מוצר שניתן לבחון אותו היטב בכוחות עצמנו, לזהות בו פגמים או כשלים אם ישנם, לוודא שהוא אכן מתאים לצרכים האישיים שלנו ועונה על כל הדרישות. במקרים רבים סיבוב בדירה יוכל לספר לנו על נזילות ובעיות באיטום החומרים בדירה, או אפילו להעלות למודעות פרט שלא חשבנו כלל שהוא יפריע לנו, אבל כאשר אנחנו עומדים מול הרכש אנחנו מגלים שזה ממש מציק, למשל- בסיבוב קצר בחדרים אתם מגלים כי החלונות נבנו בקו גבוה יחסית, או נמוך מדי, וזה ממש מציק לכם בעין…

בכל מצב או שלב בו תגלו חיסרון כלשהו בדירה- תוכלו לרדת מכל העסקה ולבטל את המגעים מול המוכר, הכל גלוי וידוע וגם מה שמנסים להסתיר מכם- לא יהיה לכם כל כך קשה לגלות. כמובן שגם כאן מומלץ לשכור עורך דין לליווי תהליך הרכישה, אבל כל תפקידו יסתכם בהגנה על זכויותיכם בתהליך הרכישה.

תפקידו של עורך דין קניית דירה מקבלן

לדירות חדשות שנמכרות בעודן "על הנייר", כלומר בשלב בו באופן מעשי יש רק את השרטוטים והתוכניות, ההבטחות וההסכמים, ואילו הדירה המציאותית עדיין בתהליכי בנייה ברמה כזו או אחרת, ישנם יתרונות משמעותיים על פני דירה קיימת, אבל מצד שני עלולים להסתתר בהם לא מעט מוקשים שלעולם לא יפתיעו אתכם בדירה קיימת, שכן את הניירות הרבה יותר קשה להבין ולקרוא, או לזהות חסרונות, קיצורי דרך שנעשים על חשבונכם או ויתורים שונים בערך הדירה.

רק עורך דין קניית דירה מקבלן יכול בעזרת ניסיונו עם השטח החם והבנתו בתחום- לזהות את הפגמים הללו, לדווח לכם עליהם, להכניס סעיפים שונים בחוזה שיגנו עליכם מפניהם או להגיע באמצעות משא ומתן להסכם שיהיה הוגן עבורכם.

השאירו פרטים לקבלת ייעוץ חינם

עורך דין קניית דירה מקבלן- צופה פני העתיד

עורך דין קניית דירה מקבלן הוא לא רק איש משא ומתן ולא רק מזהה את הסיכונים או המוקשים שהוטמנו בין הדפים והחתימות הבלתי נגמרות, הוא גם משתמש בניסיונו רב השנים כדי לשמור עליכם מפני העתיד הלא צפוי, שגם הוא כרגע אינו יודע עליו. בלא מעט מקרים של רכישת דירה מקבלן מתגלעות בעיות, חילוקי דעות ואי הסכמה במהלך השלבים שלאחר החתימה.

לפעמים בחוזה דובר על ארבעה חדרים אבל הנדסאי הגיע לבדיקה ולא אישר זאת מבחינה בטיחותית, לפעמים היה מדובר על תשתית צנרת באיכות גבוהה ואילו חברת הבנייה או האינסטלציה שעבדה בשטח לא השקיעה בכך, ובכל תהליך בנייה מתרחשים לא מעט מקרים כאלה. גם זה נכלל בתפקידו של עורך דין קניית דירה מקבלן.

מה אפשר לעשות במקרים כאלו?

מכוח ניסיונו בשטח, עורך דין מקרקעין מכיר את המצבים הללו, ובסיועו ניתן לפתור אותן מראש. כאמור, אלו הם מצבים בלתי נמנעים, שכן גם הקבלן האמין ביותר אינו יכול לצפות מה לבסוף לא יתאפשר לו לבצע מבין ההבטחות והתכנונים שעל גבי הדפים, ותמיד יש כאלו.

עורך דין רכישת דירה מקבלן יעבור על החוזים והרישומים, החתימות וההסכמים, ויכניס בהם סעיפים שימגנו אתכם בפני כל מקרה כזה בו הבטחה לא תקוים מסיבה כזו או אחרת. חוזה שנערך בידי עורך דין רכישת דירה מקבלן יוכל להבטיח לכם שמה שלא יקרה- אתם ודירת החלומות שלכם מוגנים.

השאירו פרטים לקבלת ייעוץ חינם